Jones & Jones – the Nicky Dress

I natt (av alle ting) når jeg egentlig skulle sove søtt, endte jeg opp på nelly og fant ut at de nettopp hadde fått inn yndlingskjolen min fra Jones & Jones (den hvite kjolen fra noen innlegg under her der jeg lurte på hvilken kjole jeg skulle velge). Så når nelly hadde fått inn J&J kjolen jeg ønsket meg, betydde det null toll å betale for meg, og jeg klarte ikke å styre unna. Dessuten letet jeg fanatisk på nettet etter en rabattkode jeg kunne bruke slik at det ble enda billigere og jeg fant, jeg fant. (bruk NELLY15 og man får 15 % avslag på alt man måtte ønske inne på siden. Whoho). Har litt dårlig samvittighet for at jeg kjøper for mange kjoler, men kjøpt er kjøpt. Kjolen jeg kjøpte finnes forresten her.

 

Hva syns dere? Er den ikke ultrasøt?

13 kommentarer

Siste innlegg