My Victorias Secret Swim collection!

Som sagt så tenkte jeg å vise dere Victorias Secret bikinisamlingen min, siden det snart er sommer og det er på tide å tørke støv at bikiniene igjen. Det er ingen tvil om at jeg er litt for glad i VS og handler stort sett alt undertøy, bikinier og så videre der. Men siden jeg bor i Norge er det ikke akkurat en billig drift, så VS-netthandlingen min har gått litt opp og ned. Den første bikinien ble kjøpt i 2006 og nå venter jeg på at to nye bikinier skal dumpe ned i postkassen min. Har egentlig 7 (snart 9), men viser bare 6 siden den ene er så slitt at det ikke er noe vits i å vise frem. Hehe, kjenner i alle fall at jeg gleder meg til å bruke alle sammen i sommer! I dag var jeg og hentet det nye undertøyet mitt jeg bestilte for noen uker siden også, det får jeg vise dere i morgen. Nå, bikinies! 


// Denne herligheten er fra 2006. Det var den første Victorias Secret bikinien jeg kjøpte og jeg husker pappa var snill og bestilte den til meg. Nå angrer jeg meg for at jeg kjøpte størrelse x-small i underdel. Haha, får den vel så vidt over stumpen. Men toppen kan jeg fortsatt bruke. Syns det er så fint med den lilla heklingen. Noe som ikke alle andre har.


// Denne nydeligheten er fra fjorårets bikinisesong. Passer perfekt for meg som elsker polkadotter. De har noe lignende på VS sine hjemmesider for årets kolleksjon. Samme form, men forskjellig farger. Det kan man finne her. Denne her ligner også ganske mye. hihi.


// Denne kjøpte jeg i 2007 før jeg skulle til USA av alle ting. Tror jeg må ha hatt en litt dark periode da, med tanke på at de to bikiniene jeg kjøpte var svart med dødningerhode og grønn militærbikini. Følte meg i alle fall superkul.


// Dette var bikini nummer to fra 2007. Er så fint med alle diamantene. Gjør hele militærstilen litt mer meg!


// Denne sukkersøte saken er også fra 2006. Ble kjøpt sammen med den lilla og blå. Husker jeg var så stolt når jeg tok den på. Følte jeg meg som en skikkelig Victorias Secret-modell!


// Denne er også fra i fjor og er helt klart yndlingsbikinien min fra VS. For det første digger jeg sailor-stilen og lysegult er så fint. Så en perfect kombo for meg.

Hvilken av bikiniene likte dere best?

9 kommentarer

Siste innlegg