videoblogg – update

Hei dere! Tenkte jeg skulle oppsummere dagens intervju med Web-tvprogrammet Status (facebookside her og webadresse her) i en liten videosnurt. Det var kjempegøy at de ville intervjuet meg og den lille bloggen min. Var kjemperart å se på programmet etter jeg var ferdig med intervjuet og se noen andre snakke om bloggen min. Typisk min flaks at jeg hadde laget det fjortisinnlegget slik at alle de sære fjortisbildene mine kom opp i studio. Haha, jeg kjente bare flauheten bre seg inne i meg. Men bortsett fra det så tror jeg det meste gikk fint. Laget i alle fall en liten filmsnurt om hva jeg syns og hva jeg ellers har drevet med i dag. Ooh, spennende! 

Var det noen som så på? Legger forresten ut intervjuet senere til de som har lyst å se, men ikke rakk. hihi.

14 kommentarer

Siste innlegg