Følg med på intervjuet mitt på Status i ettermiddag!

Hei dere. Vet ikke om dere fikk med dere før helgen at jeg skulle bli intervjuet på skype og være med på et Web-TV-program. Programmet heter status og er for nettavisen til kommunen Salangen som ligger i Troms. Vet egentlig ikke helt hva det går ut på selv, så det blir spennende å se. Programmet starter klokken 17 og varer til 18. Jeg kommer til å bli intervjuet en gang i mellom der. Så for alle dere som vil høre å se at jeg dummer meg ut (typisk meg å snakke alt for mye og dele ting jeg ikke burde dele) eller smiler søtt og kniser må dere følge med her fra klokken 5 i dag. (ps: jeg kommer in 17.25) Jeg krysser i alle fall fingrene for at det går bra og at jeg klarer å svare noe fornuftig på spørsmålene de kommer til å stille meg.  (på facebooksiden deres kan man foresten sende inn spørsmål for de som ønsker det)

Skal noe se på? og ønsk meg lykke til! 

6 kommentarer
    1. Er nok på ridning akkurat da, men skulle gjerne sett hvis jeg hadde anledning!
      Går det ann å se det etter klokka 18 ?

    2. Malene: Ja sendingen blir lagt ut i opptak 🙂 Du kan enten gå inn på facebook siden vår å finne opptaket, eller gå inn i arkivet som Hanna sa 🙂
      – Status

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg