Advarsel – fjortis meg!

Oh my god! Det er det eneste jeg har å si etter jeg letet etter gamle bilder til dagens søndagstema. Tema blir storebror sine kjekke kompiser og hvor lett det er å bli betatt av dem. Haha, tror det blir ganske morsomt og litt flaut for min del. Uansett, temaet trengte noen realistiske bilder og da måtte jeg bla meg tilbake i arkivet. Eller slå på den 10 år gamle PCen min som har stått på pikerommet og støvet ned. Det var faktisk så vidt jeg fikk til å starte den, for den slo seg bare av. Men storebror som har dataskills gjorde et eller annet så det gikk alikevel. Og flaks var det, for nå har jeg funnet tak i bilder fra fjortisperioden min og oppover. Jeg vet egentlig ikke om jeg burde dele disse bildene, men både dere og jeg får ta hele greia med en klype salt. Det er gøy å se tilbake, bare så synd at man tenker ” åh herregud, så jeg virkelig sånn ut!”. Jeg tror jeg levde for spøkelseshvite foundationlepper, brunkremskille og alt for nappa øyenbryn. Og det er virkelig ikke bra! Lurer på om jeg skjemmes like mye av bildene mine som jeg tar i dag, om 5-6 år. Time will show, regner jeg med. Uansett, her er noen av bildene jeg fant!


// Noen var glad i å lage trutmunn!


// og peace-tegn foran webcam var obligatorisk. Liker photoshop-skillsene til Oda! haha.


// queen of bling-bling??


// Noen hadde nettopp handlet på Victorias Secret i USA. haha!


// Husker det var yndlingsbildet til meg og Annette. Vi var i alle fall søte da..

Hva syns dere? Ligner det på meg?

6 kommentarer

Siste innlegg