liten lesepause

Jeg fikk ikke til å logge innpå bloggen i sted, og tenkte at “blæ skal man få enda en runde med problemer med blogg.no nå”, men så viste det seg bare at det var storebror som lastet ned 20 serier på en gang. Hva er det forne å gjøre? Haha, fikk han i alle fall til å sette halvparten på pause så nå funker nettet mitt igjen. Har ikke gjort så mye spennende siden sist annet enn og endelig forstå motoriske og sensoriske baner og hvor de danner synapser i ryggmarg og hjerne. Det har bestandig bare vært et stort spørsmålstegn for meg, så er glad for at jeg endelig skjønner det. Ikke det at dere sikkert bryr dete så mye. Men det handler om hvordan man opplever sanseinformasjon som smerte, berøring og så videre og hvordan man beveger viljestyrt muskulatur. Whiho, føler meg litt nerd bare jeg skriver dette. Hvor ble det av de solfylte dagene med minikjoler og Louis Vuitton vesker?


// Diorhuset at 5th Avenue, NY. Husker han mannen som ekspederte oss egentlig ikke fikk lov til å ta bilde, men gjorde et unntak siden det var oss. Haha, liker måten han prøvde å få oss til å handle på. Flørting, champagne og gratis Dior-mascara. Bare synd for han at både meg og Annette gikk tomhendt ut av butikken. 

Hvordan jeg havnet fra motoriske baner til Dior vet jeg ikke, men nå må jeg begynne på neste punkt på leseplanen. Håper deres lørdag er mer interessant enn min!

3 kommentarer
    1. Ikke stort mer spennende, den er akkurat like kjedelig som fredagskvelden… Jeg leser kjemi! Juhu.. 🙂
      Kos deg masse Hanna, prøv i alle fall 😀

    2. Sv; Lengter tilbake hver dag i alle fall! <3 Får håpe du kommer deg også dit en tur snart 🙂
      // Da burde du gjøre det! Mistet selv litt lysten til å se på Pretty Little Liars, kom ut av det i alle fall litt inn i andre sesongen. Og fant ved et uhell ut hvem A er, så da mistet jeg enda mer lysten 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg