trøttis med pinneis i munnen!

Haha, for en overskrift. Men jeg er så utrolig trøtt og sliten nå at det beste som fungerer da er å krølle seg opp i skinnsofaen å spise en lollipop is. Daniel sier at jeg bestandig legger meg i fosterstilling hvis noe er galt, eller jeg vil gjemme meg fordi han har sagt noe upassende. Haha, det verste er at det er sant også. Uansett, var på skolen til klokken 8 i kveld, så er kanskje ikke så rart at kroppen er sliten. Hvis det er sånn jeg må holde på den neste måneden fram til eksamen tror jeg at jeg dør litt innvending. Ikke et bra tegn at jeg er lei allerede. Skulle egentlig stikke innom posten for å hente Victorias Secret bikinien min som har kommet, men får heller gjøre det på mandag. Gleder meg i alle fall som en baby til å prøve den på. Er så fint vær i Trondheim for tiden at i dag gikk jeg løs på bruningsprosessen i lunsjen. Håper det ikke er lenge til jeg får litt farge på kroppen!


// fra mai i fjor. Blæ, savner rommet mitt i California. Blir ikke noe bedre av at Lotus Elise ringer meg sånn type en gang i uka for å fortelle meg at i dag kjørte han forbi den gamle leiligheta vår. Gjett om jeg vil tilbake da. Mai i fjor var en så fin måned!

Hvordan er formen deres?

5 kommentarer
    1. Det var koselig i lunsjen i dag! Og jeg solte meg da jeg kom hjem også.. Du var flink som holdt ut til 8! God natt 🙂

    2. Syns du er flink som holder ut med så mye skolearbeid. Når du har opplevd så mye gøy i livet så kan jeg tenke meg at lesing til eksamen ikke akkurat er så spennende- når dy i tillegg vet hvor spennende livet faktisk kan være. Hehe ble veldig innviklet setning. Men du er i hvertfall min motivasjon til skolearbeid- alltid når jeg er på nippet til å gi opp tenker jeg at jeg ikke er den eneste- “til og med Hanna vaage må lese på skolearbeid- da må jeg også gjøre der” haha random men sant <3 håper du står på og ønsker deg lykke til! Du er mitt første forbildet faktisk, det er helt sant- jeg har aldri sett så mye opp til noen som deg og jg syns du bare er så suksessfull 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg