wishlist for summer

Ønskelista for sommeren er lang. Her er et lite utvalg som jeg sikler på for tiden. Det går i undertøy og bikinier fra Victorias Secret, vesker og sko. Tenkte jeg skulle lage en liten “oppsummering” her på bloggen, så hvis jeg finner ut at jeg har råd til å skjemme meg selv litt bort, så vet jeg hva jeg skal ha. Må bare gjemme det for mamma, som gir meg er-du-sikker-på-at-du-har-råd-til-dette-nå-da-blikket!. Jeez, jeg hater det blikket. Får så dårlig samvittighet av den ufornuftige, men oh så herlige, shoppingen min da.
 

VS

// kimono her og svart bikini her og babydoll  her

// Denne Mulberryveska må bli min i løpet av sommeren. Man kan finne den her.

 

shoeheaven

 // Mintgrønne Lundbergsko her,  lyseblå sko Christian Louboutin, hvitesko her og Steve Madden sko her ♥

Hva ønsker du deg akkurat nå? 

6 kommentarer

Siste innlegg