Take me back, sier jeg bare.

I det siste har innboksen min blitt fylt opp med meldinger fra folk jeg møtte i Vegas i fjor vår. Eller, fylt opp er den vel ikke. Men det at tre ulike personer som jeg møtte i mai i Vegas i fjor, sender meg melding om at de skal til Vegas igjen og lurer på hvor jeg er, kan vel ikke være en tilfeldighet. Det er nesten som om skjebnen vil at jeg skal sette meg på neste fly til Vegas å glemme at det er noe som heter ansvar, skole og alt det der. Ikke det at jeg noen gang har kommet til og gjort det (hvis ikke jeg hadde fått en flybillett rett i hånda såklart), men det kan være gøy å tenke seg til. Vegas er og blir en av yndlingsbyene mine i USA. Det blir aldri kjedelig der, shoppingen er til å dø for, mange kjekke menn i dress og gratis champagne til alle og en hver. Eller i alle fall hvis du er jente og har brukt en time eller to foran speilet først. Haha, for en setning. Rart å tenke på at jeg levde det overflatiske livet i fjor, mens nå består hverdagen min av skolebøker og telefonsamtaler til kjæresten som bor ørtogførti mil unna. Kjenner det skal bli godt med sommer nå, og nye eventyr.


// Yndlingshotellet, cosmopolitan. Jeg drømte faktisk om at jeg og familien dro dit i natt. På tide med en ny tur, eller hva tror du mamma?


// Yndlingshjørnet. Her tilbringte jeg mange timer skal jeg si dere. Putekrig hadde vi visst og, tydeligvis..


// Klar for gratis champagne! Haha..


// Ååh, minner. Husker denne kvelden som det var i går. Annette og jeg gikk i matchende kjoler, var oppe hele natten og hadde det virkelig gøy. Husker hun sprang mellom fotballspilleren fra Israel og en partysvenske, mens jeg hadde nok med London og fyren fra Stavanger. Haha, ikke bra.


// Jeg digger den røde tunga!


// Dagen der på. Tror faktisk jeg snakker med pappa på bildet der. Haha, bestandig godt å høre litt fornuft etter en heftig kveld på byen. Savner også brunfargen jeg hadde her. Nå er jeg like hvit som solstolen jeg ligger på!


// Wannabe Brooklyn Bridge. Åh, skulle virkelig ønske jeg var i Vegas nå!

Har dere en by dere savner for øyeblikket?

11 kommentarer

Siste innlegg