Bildedryss fra konfirmasjonen!

Heisann dere! Nå har jeg brukt den siste timen på å redigere bilder fra konfirmasjonen til Emma. Det er virkelig ingen enkel sak når du vil at alle bildene skal ha samme fargebelysning og runde kanter i hjørenen. Haha, tror i alle fall resultatet ble fint til slutt. Hadde det uansett kjempekoselig i konfirmasjonen, til tross for tette bihuler og snørrete nese. Var koselig å hilse på slekta til Daniel, selv om jeg må innrømme at jeg ble ganske lost av og til. Den slekta er virkelig innviklet for en utenforstående. Men tror jeg begynner å få grep om alle relasjonene nå. Faren til Emma er skotsk, så det var morsomt og faktisk se noen i kilt. Ganske fancy outfit. Ellers må jeg innrømme at jeg fikk hakeslepp et par ganger under sermonien i kirka. Har aldri vært i en kirkelig konfirmasjon før, og da presten kunne fortelle oss at hvis vi spurte konfirmantene om veien til Hinna kirke ville de peke på hjertet sitt, ble jeg litt paff. Men for all del, jeg har full respekt for kristendommen. Var bare litt feil for meg å høre på alt det presten fortalte. Men lærerikt å høre på, det var det. 

Hva syns dere om bildene?

8 kommentarer
    1. Åhhh, så utrolig fint bilde av deg og Daniel (det nest siste) 😀 Utrolig søte sammen!
      Nydelig bunad også 🙂 så ut som det var en fin konfirmasjon! Gratulerer til konfirmanten, hehe 🙂

    2. Kjempefine bilder 🙂 Men hvorfor gidder du å lage runde kanter på bildene, når det tar så lang tid? Vet i alle fall jeg hadde gitt opp ganske fort, hehe :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg