Bunadsfin

Hei dere! Tar en liten pause fra hilsningene fra alle de nye folkene jeg møter. Slektninger fra fjernt og nær, blir nesten helt forvirret jeg! Spesielt når jeg ikke er hundre prosent konsentrert. Fikk lurt inn litt læring i sted da. Fikk kjenne på den store fontanelle på en 2 uker gammel baby! Hehe, ganske random. Kan tenke meg han faren også syns jeg var random som spurte om å få kjenne på hodet. Hihi. Er uansett glad bunaden er på. Er så kaldt ute, at det er godt jeg slipper tynn strømpebukse og minikjole. Ikke det at jeg ville hatt på meg minikjole i en konfirmasjon, men dere skjønner greia. Nå tror jeg at det er nok babling fra min side. På tide å være litt sosial igjen!

Skal noen av dere i konfirmasjon i år?

14 kommentarer
    1. Hei! Jeg har faktisk helt lik din bunad (mønsteret tenker jeg på). Trodde den var sånn spesiell for den plassen jeg bor på (som er en veldig liten bygd, på andre siden av landet av der du bor..) Hehe, derfor må jeg bare spørre av nysgjerrighet! Hva heter bunaden din, og hvorfor har du akkurat den? 🙂

    2. anonym: Heisann 🙂 Så gøy at vi har helt likens bunad da. Bunaden min er en Rogalandsbunad med mønster fra Bjerkreim. Grunnen til at jeg valgte dette mønsteret er fordi farmor er fra Bjerkreim og hun ble veldig glad over at både jeg og søsteren min ville ha mønsteret fra hennes hjembygd. Dessuten syns jeg faktisk at det mønsteret var det fineste av dem alle 🙂

      Er du fra Bjerkreim altså?

    3. Jeg tenkte meg at den var herfra, ja! Det er faktisk en av de fineste bunadene i Norge, synes jeg. Og ja, jeg er fra Bjerkreim! Wuhu, hehe..

    4. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sjokkert hvis jeg plutselig hadde sett deg uten å vite at du har slekt her, hehe. Men så synd da, det hadde jo vært ganske kult også 😉 Hvor i Bjerkreim hadde de hytte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg