Da er jeg i Stavanger, igjen!

Hei dere! Skulle egentlig blogge før jeg dro til Stavanger, men fikk ikke til å logge meg inn på blogg.no. Skjønner ikke hva som er problemet med dem for tiden. Føler jeg hele tiden har innloggingsproblemer og så videre. Kjedelig altså. Men nå funker det heldigvis og jeg kan skrive ned noen setninger her til dere. Selv om jeg blir avbrutt annet hvert sekund av farmor som enten lurer på noe, eller skal ha meg til å komme bort. Haha. Du må da si ha det bra til kjæresten din Hanna. Han stikker hjem for å rydde før jeg kommer om 10 min. Skal bare blogge, tømme blæra og pusse nesen først. Haha, viktige saker altså!


// Daniel syns jeg ser ut som Lady Gaga i de nye brillene mine. Haha, jeg skal vel ikke klage på det!

Nei, nå er på tide å dra videre. Skulle visst få servert taco og det trenger jeg. Magen rumler som bare det!

Har dere hatt en fin dag så langt?

4 kommentarer

Siste innlegg