Time really flies by!

Kvelden gikk ikke helt som planlagt i går. Etter 45 minutter ute i kulda tok Daniel og jeg en tidlig taxi hjem og godt var kanskje det. Jeg våknet opp med mega sår hals i morges. Så nå får jeg så vidt til å svelge og det gjør vondt å snakke. Blæ, har ikke tid til å bli syk nå. Men får krysse fingrene for at det går over like fort som det kom. Skal i alle fall sove masse og slappe helt av de neste dagene nå. Siden fredag har alt gått i ett kjør, og jeg føler ikke jeg har hatt tid til noe som helst. Avtaler som skal rekkes, leiligheter som må ryddes, Hannaer som må koses med, samtaler som må snakkes, busser som skal kjøres, embryologibøker som skal leses, middagsselskaps som skal deltas på og så videre. Hihi, har skjedd masse forskjellig i helga og jeg liker det. Men kjenner det skal bli godt å slappe av nå. Har nettopp sendt Daniel hjem med flybussen. Føles litt tomt å være alene igjen. Heldigvis har jeg bøkene mine som kan underholde meg de neste dagene. Og jeg må ærlig innrømme at jeg er glad for at makrellen i tomat er fjernet fra kjøleskapet mitt nå. Blæ, for en lukt!

 
// Kjole fra nelly, sko herfra og veske fra Gina Tricot.

Har dere mye å gjøre for tiden?

5 kommentarer

Siste innlegg