Last saturday night!

Hei dere! En blogghilsen fra Daniel og meg som ligger i senga og slack’ern. Haha, hvis det i det hele tatt er et ord. Vi er så sykt trege til å stå opp, spesielt hvis det er fint vær ute og det gjør meg ekstra stressa. Men, jeg må vel bare stresse ned. Stress er absolutt ikke bra for kroppen, jeg vil ikke dø tidlig fordi jeg gikk gjennom livet som en stressball! Uansett, tenkte å legge ut bilder fra i går kveld. Vi endte opp på Crash, som faktisk var veldig gøy. Det at vi dro dit edru og prøvde å gjøre oss fine i ved baren var absolutt ikke gøy for bankkontoen. Men, man lever bare en gang. Gjør man ikke?


// Litt skeptisk i begynnelsen ser jeg!


// Men humøret ble bedre som dere ser!


// Therese og meg. Utrolig kul jente!


// Kjekkeste gutten på utestedet i går var min!


// Her tror jeg en var klar for taxi, mens den andre ikke helt. Haha.

Gjorde dere noe gøy i går?

5 kommentarer
    1. Hei!
      Du får hilse til Daniel og si “besta bilde d sista der” fra “storesøster” som bor i Fredrikstad!

    2. Hei igjen!
      Vi kommer til sommeren, har akkurat fått meg et vikariat, så det er ikke lett å ta fri når en ikke får lønn:( Gleder oss til ferie og dere må ha det kjempe fint i konfirmasjonen til Emma:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg