Skoleupdate!

Yo, fininger! Hehe, vet ikke hvorfor jeg liker å si ordet yo, men jeg følte bare for det. Uansett, sitter på skolen nå og leser (shocker). Gjør jeg noe annet for tiden? Det lurer jeg virkelig på. Selv om jeg hører på musikk på ørene kan jeg høre hvert eneste tastetrykk jeg skriver når jeg noterer og jeg kan love dere at det går i en heidundrende fart! Akkurat nå så leser jeg om svangerskapet og fødselen. Har nettopp tatt for meg ulike svangerskapskomplikasjoner. Var mange ulike problemer man kan få under svangerskapet så kan ikke akkurat si at det fristet å bli gravid. Selv om jeg kan tenkte meg at å være gravid er en helt magisk følelse. Tenk å ha en levende skapning boende inne i magen din. Fancy that. Snart skal jeg fortsette å lese på fødselen og hvordan barnet roterer ut. Regner med at det skremmer meg slik at alle gravidtanker forsvinner langt av sted! Ikke det at jeg har noen. Haha, kunne ikke tenkt meg og vært gravid nå. Er ikke plass til det i denne travle hverdagen. Men en gang i fremtiden, da er det forhåpentligvis både tid og plass. Nå må jeg nesten runde av her før jeg tar av helt med dette gravidsnakket. Hehe, men spennende å lese om. Det er det!

// Fra USA når Oda kledde meg opp som graviddame før vi skulle på kino. Hun ville gjøre meg feit som hun sa. Haha!

Har dere hatt en fin dag på skole/jobb/hjemme?

5 kommentarer
    1. Har vært i kjøpt masse baby klær fordi jeg faktisk ER gravid. Hehe. Det er ganske slitsomt, men ganske fantastisk også. Har vært på Ikea og på kjøpesenter i hele dag, og kjenner at beina verker. Måtte faktisk kjøpe meg nye sko i løpet av dagen, har ikke klart å legge fra meg helene, dumme meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg