Stress i joggedress

Når jeg stresser sånn med å blogge at jeg nedprioriterer mat og andre livsnødvendige ting, så vet jeg at det har gått litt for langt. Ble nesten sur på meg selv fordi jeg måtte dra å handel i sted, og hadde vært så lenge på skolen at jeg ikke har rukket og skrevet ned noen ord til dere. Husker mamma sa til meg når vi kom hjem fra USA. “Hanna, du vet du ikke kan bruke så mye tid på bloggen som du har gjort frem til nå. Det er viktig at du prioriterer skolen.” Og jeg svarte at selvfølgelig skulle jeg det. Skulle bare blogge i ny og ned når jeg følte for det. Haha, men sånn har det ikke blitt. Jaja, jeg klarer jo å balansere begge to. Får bare tenke sånn at noen i klassen min spiller håndball, noen sitter i Revystyre og noen lager medisineravisen Nocebo. Så da kan min ekstra oppgave, fritidssysleri, være å blogge. Jeg føler jeg har klart meg bra så langt, men i de siste ukene frem mot eksamen blir det vel ikke noe annet enn hei og hallo. Men regner med dere forstår det. Det verste med bloggingen er at det tar så uendelig lang tid. Redigere bilder, vente på at bildene skal laste opp, vente på iphoto når det skal åpne seg, finne på noe fornuftig å skrive. Hehe, det er ikke gjort på en, to, tre i alle fall! Nei, nå rumler magen min så mye at jeg bør kokkelere sammen noe av det jeg kjøpte i sted. Senere i kveld kommer et innlegg om netthandling eller om anonym som kommenterer her. Vi får se hva det blir til. Lå å tenkte på begge to i hele går, så har flere setninger skrevet ferdig i hodet mitt.

Hva har dere til middag i dag?
Er det mye skolestress for tiden? 

9 kommentarer

Siste innlegg