Empty

Jeg prøver å tømme hodet mitt for å prøve å ha noe interessant å komme med, men jeg kommer ikke på noe! Det eneste som popper opp er at jeg liker når noen lukter god parfyme eller sjampo og går forbi meg slik at jeg kjenner lukten flyve i mot meg. Haha, det sier sitt hvor kreativ jeg føler meg. Er kanskje fordi jeg har brukt all energien på å lese om befruktning og gamatogenesen (meiosen av kjønnsceller). Dessuten sov jeg nesten ingenting i natt, så kjenner kroppen skriker etter litt søv. Får vel bare adlyde, men først må jeg se en episode til av pretty little liars. Har aldri sett det før, men nå er jeg hekta.

Har dere en serie der må se for tiden?

9 kommentarer
    1. Revenge – arti serie hvor du ikke greier å forutse hva som skjer!
      Ang det med befruktning etc – Fasinerende at barn kan lages i et glass på lab’en! Jeg håper flere velger det feltet! Tenkt på det du? Er med å skaper mirakler hver dag 🙂

    2. Gossip girl og One Three Hill (Siste episode i dag, uuh)
      Hvilken kanal går (gikk?) Pretty little liars på?

    3. Pretty little liars er så bra! Har sett alt som har kommet ut, og nå må jeg vente lenge på neste sesong:( Heldigvis har jeg andre serier å se, nå er jeg veldig hekta på The Secret Circle f.eks:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg