FML

Blæ, har fått en liten betennelse på øyet etter at jeg har tettet igjen utførselsgangen til øyenvippene med øyevippelim. Haha, kompliserte greier. Nå kan jeg i alle fall ikke bruke sminke på øynene på en god stund, og må avslutte pure lash behandlingen også. Ah, det er så typisk meg for tiden. Hehe, føler det er noe galt med alle delene på kroppen og nå poppet det opp en betennelse på øyet også. Glad jeg har mamma som fastlegen min slik at jeg kan starte behandling med en gang! Betennelsesdempende krem for øyet ligger i kjøleskapet, så den må jeg smøre på tre ganger for dagen og krysse fingrene for at det blir bedre! Nei, nå skal jeg dra på 3T og springe av meg all irritasjonen. Etterpå reiser Oda og jeg til bestemor for å feire bursdagen hennes sammen med resten av familien. Det blir i alle fall kos. Snakkes litt senere i dag!

Ha en fin lørdag alle sammen ♥

2 kommentarer
    1. Ohhh, shitt, går det an og få det av og bruke løsvipper. Var avhenig av det en periode (2-3 uker siden) men jeg fikk så vondt på øynene når jeg skulle konsentrere meg (lese osv) så måtte slutte.. kan det være noe av det samme? 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg