party i pysjen!

Jeg fikk plutselig et kikk av energi! Jeg vet ikke hvor det kom fra, men det kan kanskje ha en sammenheng med den vinen jeg konsumerte hos Filippa K. De var så spandable på vinen der, kom og fylte opp glasset mitt før det var tomt, så jeg og Ingvild fant ut at dette var en utspekulert måte å få oss til å handle på. Men jeg klager ikke, vinen var god og jenta ble etter hvert fiiin! Nå som jeg har kommet hjem har jeg ikke noe annet valg enn å ha et lite party i pysjen for meg selv! Men så kom jeg på at jeg kan jo ha party i pysjen med dere! Så alle som har hoppet inn i pysen, dans rundt på stua og vær fjollete med meg! Det er så ensomt å være fjollete alene. Egentlig så må jeg pakke til i morgen, reiser til bestemor for å feire bursdagen hennes, og dermed må jeg også rydde opp før helgen! Blæ, vil mye heller danse rundt med dere! Og noen ganger må man gjøre akkurat det man har lyst til! Legger ut noen bilder som beskriver energinivået mitt. Hehe, enjoy!

Sov godt da fininger!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg