Rock this outfit

Jeg er som sagt hjemme i helga, og har ikke tatt med meg noen annet enn den buksa jeg kom i og en svart genser. Hadde bare planer om å være hjemme å lese, så tenkte at jeg ikke trengte den store garderoben til det. Som sagt har jeg koffert-skrekk, så hvorfor drasse med seg mye unødvendig når man ikke trenger det. Anywho, med mangel på klær (Har bare noen av klærne mine fra ungdomskolen, og det er virkelig ikke et syn for øyet.) må jeg ty til andre midler. Som nettoppshopping. Selv om det er søndag og hviledag, føler jeg for å kle meg i kjole, skinnjakke og høye hæler! Ååh, sola får meg sånn i godt humør, at hadde det ikke vært for at eksamen nærmer seg skulle jeg virkelig tatt på meg finstasen og dratt ut en søndagsformiddag. Minner meg om alle søndagsbrunchene i San Francisco. Det hadde vært noe i dag. Da skulle jeg helt klart rocket dette antrekket!

nelly

Kjolen finnes her, sko her, skinnjakke her, solbriller her og veske her.

Hva har du på deg i dag? Kjole eller joggebukse? 


 

 

12 kommentarer

Siste innlegg