Det gjör ont!

Selv om jeg digger den sangen, så gjør det ikke godt når det gjør såå himla vondt! Iiih, det gjør seriøst vondt å puste! Merket det etter at jeg kom hjem fra 3T i sted. Prøver å ligge her helt stille og bare puste overfladisk, men det hjelper ikke så mye. Det er akkurat som noen stikker meg med kniv midt på høyre side av ribbeina! Noen som har opplevd noe lignende og vet hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre? Håper virkelig dette går over snart, så jeg kan dra inn til Trondheim og møte bestevenn. Hun ville på kino, så da blir det en liten date på meg! whoho.

Kommer sterkere tilbake når smertene er borte!

6 kommentarer
    1. Så rart, har kjent det samme og på samme side etter et par treningsøkter i det siste. Ganske harde styrkeøkter, ikke kardio… Hva trente du? Det gikk fort over for min del, men det var så rart, gikk ikke dypt, kjentes som vepsestikk eller noe. Måtte sjekke ørti ganger under genseren for å forsikre meg om at det virkelig ikke var noe der. Men det gikk altså fort over! Hvis du finner ut hvorfor det skjer, vær så snill å blogg om det, lurer på hva det er jeg også :s God bedring!

    2. Som du forklarer, så høres det ut som om jeg har hatt det samme. Jeg pleier å få det av og til jeg også. Det som hjelper på meg, er å ta et dypt pust inn (selv om det gjør syyykt vondt), så går det bort. Men vet ikke om det kan hjelpe på deg?
      Har du funnet ut hva det er? (Kanskje jeg har det samme:o )

    3. pleier også å ha det sånn på ca de to nederste ribbeina på venstre side.. Kommer av og til, ikke ofte da.. Men er sykt vondt :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg