eksamensperioden

Bah, jeg dør. De neste 54 dagene vil bestå av lesing, lesing og atter lesing. Kanskje jeg slenger inn litt oppgaveløsning og MCQ’s inne i der, men for det meste så blir det lesing. og notatskriving. Gruer meg allerede. Dagene er så kjedelige når de består av side opp og side ned med svart skrift på hvite sider. Hva er meningen med det liksom? Eller, meningen er vel å bli smartere enn det man allerede er. Er bare det at det er så mye stoff vi skal kunne at jeg er redd for at lagringsplassen i hjernen min sier stopp etterhvert. Jaja, det er bare 54 dager igjen og så skal jeg feire med en skikkelig ferie! Hvor vet jeg ikke helt enda, men det finner jeg vel ut etter hvert! Når vi snakker om ferie så kjente jeg misunnelsen stikke litt i meg i sted. Lotus Elise (han fyren fra USA) ringte i sted og kunne fortelle meg at han lå å solte seg på stranda i Miami! Bah, skyt meg tenkte jeg da han spurte hva fornoe fancy jeg drev på med. Eeh, jo. Sitter og leser da. As always. Haha, men får ekstra lang sommerferie i år og det skal nytes til det fulle! Og så kan jeg vel klare å presse inn noen morsomheter i løpe av de neste 54 dagene. Skal en tur til Stavanger for å feire konfirmasjonen til lillesøsteren til Daniel i mai. Og så må jeg dra ut en tur i Trondheim når russetiden nærmer seg. Daniel kommer på besøk i slutten av april. og et kafe besøk med Ingvild er obligatorisk de neste dagene. Nå ble det nok surr her til dere å lese. Så da stikker jeg tilbake til lesinga mi. Allergi og autoimmunitet er dagen tema! Whoho.

Flere enn meg som sliter seg gjennom eksamensperioden?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg