Fake tan

Heisann dere! Vet ikke om dere husker i fjor at jeg ble utvalgt til å teste produkter for Yves-Rocher? Uansett, mottok en ny pakke nå. En vår-pakke med skrubb og selvbruning til kropp og ansikt. Jeg var kjempegiret på å prøve den, siden kroppen sårt trenger litt brunfarge nå før våren trer inn sånn skikkelig og solarium er helt utelukket. Så jeg tok med meg skrubben i dusjen, og skrubbet av alle de døde hudcellene og var klar for å spraye meg brun. På flasken sto det at jeg skulle spraye på kroppen og deretter smøre det utover for å få en jevnt resultat. Jeg derimot, tok og glemte av smøre seg inn delen og bare sprayet i vei. Trodde det var smart for å unngå flekkete hender, men der tok jeg feil. Fikk heller flekker på resten av kroppen! Haha, så ut som en vandrende dalmatiner i går. Flekker over alt (bortsett fra på magen som ble ganske så jevn og brun). Konklusjonen blir altså at neste gang skal jeg huske på å smøre, og ikke bare spraye. Bortsett fra den lille feiltagelsen er jeg veldig fornøyd med fargen, lukta og det at det bare tok noen timer før man begynte å se resultatet. Selvbruningskremen for ansiktet er det ingenting å si på. Den gir meg litt farge i ansiktet, men det blir desverre vasket bort når jeg fjerner sminken på kvelden. Og helt til slutt på jeg si at skrubben gjorde virkelig jobben med å fjerne døde hudceller og så luktet den himmelsk godt!


//Produktene kan man finne til 50% avslag her, her og her.

Noen andre som har prøvd det samme?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg