Vinn personlig notatbok!

Avsluttet!

Heisann dere! Da var det på tide med en ny konkurranse. Siden så mange av dere likte den forrige konkurransen jeg hadde med personligalmanakk.com, så tenkte jeg å holde en ny en. Denne gangen kan man vinne en personlig notatbok. Man kan laste opp sine egne bilder, bestemme hvordan notatsidene skal se ut, lag en egen forside, og få med en rosa linjal! Whoho! Jeg skulle i alle fall trenge en ny notatbok. Har bare med meg Macen på skolen, og hver gang vi skal tegne opp noe i forelesning, sliter jeg! Paint skillsene mine er ikke akkurat noe å skryte av.


Alt dere trenger å gjøre for å delta er å like personligalmanakk.com på facebook her og fortell meg det i kommentarfeltet. De som allerede har likt de på facebook legger igjen kommentar og forteller det. Dette blir bra dere. Ønsker alle sammen lykke til. Måtte den beste vinne seg en nye skrivebok å bruke på skolen, studiet, jobb eller kanskje som en personlig tegnebok. Alt er opp til fantasien deres! Holder konkurransen gående frem til fredag.

 

78 kommentarer

Siste innlegg