Morning

Da er jeg tilbake til gamle rutiner. Sitter på bussholdeplassen og venter på buss nummer 19 som er sen igjen (shocker!) kommer litt for sent til pbl, men det må vel gå bra. Atb er ikke bestandig til å stole på når det gjelder punktelighet! Etter skolen skal jeg hjem en tur for å hente alt stasje mamma tok med til meg fra La Manga. Blir kos å komme hjem litt. Liker ikke å være alene når jeg har vært sammen med noen i en uke. Hehe, hvis det ga noen mening! Nei, nå må jeg slutte å skrive slik at jeg ikke mister bussen!

Ha en fin tirsdagsmorgen søtinger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg