krølle og solskinn!

Det er så herlig å våkne til solskinn og varme, og at på til bare trenge å børste gjennom håret en gang så har man supersøte krøller fra dagen før, uten å måtte styre med noe krølltang og greier. Liker det. Det eneste jeg ikke liker er at Daniel og jeg er så treg til å komme i gang med dagen. Vi har nettopp fått i oss litt mat og lurer fælt på hva vi skal gjøre resten av dagen. Kanskje gå oss en tur i solskinnet, vi får se. Blir så glad hver gang det stråler sol inn gjennom ruta. Blir skikkelig i sommerstemning av det. Blir også glad av 90-tallsmusikken som står og surrer i bakgrunnen. hehe, lenge leve 90-tallet!

Nei, nå må jeg nesten lese litt før vi tar fatt på dagen. Daniel har sovnet ved siden av meg og ligger og lager bevegelser til musikken! Haha, kan ikke gjøre annet enn å digge det.

Hva skal dere i dag?
og dere med blogg på blogg.no. Hva syns dere om det nye opplegget? Jeg syns det er ganske uvant. Haha, shocker! 

5 kommentarer

Siste innlegg