kveldens makeup

Hei sjarmtroll!

Nå skal jeg visst i en bursdagsfest til en kompis av Daniel. Kjenner han ikke, men det kan vel bli morsomt alikevel. Det eneste negative er at det regner utenfor. Blæ, liker ikke å gå ut og så skal hår og sminke bli ødelagt av litt regn. Men, nå stresser Daniel så mye at han nesten er på gråten. Jeg bruker visst alt for lang tid. Haha, han burde vite nå at han er sammen med en blogger. Men, jeg får vel gi meg. Slenger med et bilde av kveldens makeup, som jeg egentlig ikke ble så fornøyd med. Men, men.

Skal dere noe morsomt i dag?

5 kommentarer
    1. Du er jo kjempefin, Hanna 😀 Og Daniel er ikke alene.. Kjæresten min hater at jeg bruker så lang tid før vi skal noe også. Ikke fordi jeg må blogge, men sminke, hår og for ikke å glemme klær tar jo så lang tid.. Stakkars gutter, hih.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg