Good morning, Norway!

Sitter her i bloggehjørnet hos farmor og blir varmet opp av sola. Selv om det ikke er så mye varme utenfor huset, men det gjør ikke så mye, må sitte inne å lese uansett. Anyways, det eneste problemet med å ha en kjæreste som jobber når du selv har ferie er at man må stå opp så utrolig tidlig hver dag! Eller, jeg må ikke. Men hvis jeg ikke vil være alene i leiligheten til Daniel hele dagen, må jeg komme meg opp slik at han kan kjøre meg hos farmor. Det er vel og bra å komme meg opp slik at jeg får startet dagen, men skulle veldig gjerne sovet noen ekstra timer når jeg har ferie og mulighet til det! Hehe, verdensproblemer jeg sliter med her altså. Blir det for ille får jeg bare ta meg en formiddagslur!


// sminkesara da sjøø.

God morgen da fininger!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg