put the make up on!

Nei og nei for en kreativ overskrift da gitt. Nå gikk nettopp farmor forbi med en brødskive med bare smør. Haha, hun er nesten lite kreativ som meg! Skulle egentlig blogge et morgeninnlegg til dere i morgest, men rakk det ikke før taxien kom. Derfor sminkebildene i sengen til Daniel! Taxifyren tok meg til farmor, så dro vi og hentet bilen hennes og etter på har der gått i ett fram til nå. Måtte innom sykehuset og få skrevet under noe på arbeidsavtalen min (fjoh, godt å ha det unnagjort), så gikk vi innom dialyseavdelingen for å hilse på dem jeg skal jobbe med i sommer. Hun avdelingssykepleieren der er så hyggelig! Deretter var det å kjøre gamletanten min på butikken, få i meg litt frokost og dra tilbake hit (altså hos farmor). Nå må jeg begynne på dagens leseplan før Daniel kommer i 5-6-tiden. Eller først skal farmor og jeg kose oss med jordbær i finværet! Gjett om jeg er glad for at det er bare bakker og solskinn!

Hva er deres plan for i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg