Ååååh!

Den siste timen har jeg prøvd å laste opp bilder til det siste Paris-innlegget mitt! Men blogg.no vil virkelig ikke samarbeide. Det irriterer meg at jeg har brukt så mye unødvendig tid på noe som ikke gikk uansett! Vil ikke poste innlegget uten bilder heller. Det blir kjedelig! Såå, jeg får heller prøve til om en halvtime eller noe. Kanskje det fungerer da. I mens kan jeg begynne pakkingen!

Det eneste bilde som gikk an å laste opp, før alt klikket! hehe.

snakkes snart, forhåpentligvis. Dette har vært en rar bloggdag, just sayin.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg