I wonder

på hvor mange ganger jeg har trykket på blogg.no for å prøve å logge inn i dag! De har visst hatt problemer med innloggingen på grunn av et angrep eller noe. Har ikke hatt tid til å sette meg inn i saken helt, bare vet jeg syns det er utrolig dumt og tragisk hvis noen skal gå til “angrep” på blogg.no og hindre alle oss 700 000 som har blogg her i å blogge. Det var en litt innviklet setning, men dere skjønner hva jeg mener. Er bare glad for at det i alle fall går an å blogge nå. Selv om det irriterer meg litt at søndagsbloggingen har blitt utsatt.

Om noe positivt skulle ha kommet ut av det, så har det i alle fall fått meg til å lese mer effektivt i dag. Til vanlig så trykker jeg refresh på bloggen for å se om det har skjedd noe spenennde, men i dag kunne jeg ikke det. Så da har jeg lest fra 12 og fram til nå. Er litt stolt, om jeg må si det selv. Er dessverre ikke helt ferdig enda, så blir nok sittende litt lenger. Etter på må jeg prøve å få skrevet et søndagstema hvis blogg.no fortsatt fungerer. Og så må jeg huske å pakke til i morgen! Reiser til mitt kjære Stavanger for påsken. Whoho, gleder meg ♥


// Følte bilde var veldig passende for årstiden, siden det SNØR som bare det utenfor vinduet mitt. Blæ!

Har dere gjort noe spennende hittil i dag? 

3 kommentarer
    1. Åh så dumt at noen gidder å ødelegge for andre! Flink som har lest da 😀 Har faktisk vært snø i luften i Stavanger også idag, men ingenting som la seg heldigvis. Håper det bare er noe forbigående, og at sola skinner og varmer igjen imorgen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg