En litt annerledes påske i år!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb, og jeg måtte faktisk gå hele veien hjem. Mamma og pappa har den ene bilen på værnes, fordi de reiste til La Manga i natt og lillesøster stakk av med den andre bilen til bestemor på Roan i går. Så nå er jeg bare sliten og billøs. Fikk ikke sove i natt heller. I 2 tiden fikk jeg melding fra en person jeg nå er ganske irritert på, og meldingen gjorde meg så sint at jeg ikke fikk til å sovne igjen. Arg, liker det ikke! 

For tiden er jeg kjempemisunnelig på mamma og pappa som er i Spania. Hver påske de siste årene har jeg tilbringt ved kysten av Spania (La Manga) og i år er alt annerledes. Liker ikke å bryte den lille tradisjonen, men jeg får det nok ganske fint i Stavanger også. Det er jeg sikker på. Er bare at jeg skulle ønske jeg kunne være i La Manga samtidig. Noen del meg i to, og send halve meg til Spain. Hehe, eller ikke. Får heller mimre litt tilbake til de siste påskene. Det får holde for i år.


// Vi gikk på taket for å sole oss med måkene. Haha, husker jeg var så redd (for fuglene altsåå)


// Another day chillin with the pool


// Jeg og Oda gikk lang tur på stranden. Var så koselig ♥


// Adrian og meg påska for 2 år siden!

Hvis jeg må velge et yndlingsminne fra påskene jeg har tilbringt i La Manga, må det bli den kvelden jeg møtte Daniel F for første gang. Året var 2009 og Oda, Borghild og jeg skulle sjekke ut utelivet i La Manga for første gang på ordentlig. Jeg var av en eller annen grunn skeptisk til å gå ut. For å være helt ærlig ville jeg heller være med mamma og pappa hjem. Haha, spør meg ikke hvorfor. En hver 19-åring skulle vel være sjeleglad for å slippe foreldre å dra ut på livet i en utenlandsk by. Men jeg derimot, var litt skeptisk. Borghild klarte til slutt å overtale meg, noe som jeg er kjempeglad for i dag. Hvis ikke hadde vi nok aldri møtt på Daniel og gjengen hans. Haha, husker han nesten ikke kunne et ord engelsk, men på en eller annen måte gikk det overraskende bra og kommunisere. Vi satt der og brukte tegnspråk, lo og tittet litt flaut i bakken. Hehe, så koselig når jeg tenker tilbake på det. Gøy å tenke på at vi fortsatt er gode venner i dag. Til tross for at vi bare møtes et par ganger i året. Daniel er en av de få som får meg til å le, og det liker jeg!


// Så uskyldig og søte vi var. Haha.

Ellers er det ganske trist å tenke på at jeg ikke er i La Manga med mamma og pappa nå. Har fått en del spanske venner i løpet av de årene vi har hatt leilighet der, og de venter i spenning på at jeg skal dukke opp snart. Jaja, skal dit i to uker i August. Så da får jeg ta igjen for alt det tapte.

Hva skal dere i påsken? 

5 kommentarer
    1. Ååå så mange herlige bilder! Så kjipt at du er hjemme i Norge i år, men vedder på at du får en fin påske selvom! Men så klart skjønner deg utrulig godt…
      Goood påske<3

    2. Å La Manga er så fint 🙂 Har dere leilighet langt ut på stripen?
      Skulle ønske jeg å hadde leilighet i Spania. Elsker det landet <3
      Jeg skal jobbe hele påsken, så her skjer det ikke mye akkurat

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg