Party i palmen!

Vet ikke helt hva jeg skal skrive om gårsdagens event. Kunne sikkert skrevet en liten novelle, men noen ting er det bedre at bare finnes i hodet mitt. For de som ikke har fått det med seg var jeg på en event i går på Britannia Hotel. Eventen var vel for å promotere Palmehaven på Britannia og det var alle slags mulige mennesker der. Tror aldri jeg har sett så mange kjekke menn i dress samlet på et sted før! Haha, bra jeg har kjæreste slik at jeg oppførte meg! Jeg dro dit sammen med bestevenn og fire jenter i klassen hennes. Er bestandig så koselig å møte nye mennekser. Håper ikke det blir lenge til neste gang. På palmen fikk vi servert champagne, vin og fingermat. Jeg må innrømme at jeg var bittelitt skeptisk til maten (I know, er ganske så enkel i matveien), men kylling på pinne kunne i alle fall ikke slå feil. Og så spiste jeg en jordbærmarsipan, småkaker og druer. Hehe, måtte ha noe mat i magen.


// Poserende frøken klar for å springe til bussen!


// Knips, knips, knips!

// Palmen


// Stine, Karen, Sandra, Tara, Annette og meg!


// Vet bildet er blurry, men måtte bare få frem at Karen og jeg var kjoletwins i går!


// Yummie!


// Enn at de er laget av marsipan. Fancy!


// Fineste bestevenn ♥


// Lars og meg! Den koseligste samtalepartneren!


// Goodiebagen vi fikk. Marsipan, sjokolade, spaprodukt og et gavekort på 300 kroner!

Etter eventen på Britannia ble vi invitert på etterfest på Raus i Trondheim. Må innrømme at jeg var ganske usikker på om jeg skulle gå. Ut på livet en onsdagskveld er sjelden kost for denne frøkna når det står skole og venter på henne dagen etter på. Men jeg kalkulerte det at jeg ikke hadde vært ute i Trondheim siden bursdagen min i begynnelsen av februar så da måtte det vel gå bra! På Raus hadde de den beste drinken jeg noensinne har smakt. Strawberrytiny. Det smakte som å drikke jordbærsaft på sommeren. Nesten farlig. Kom forresten på noe farlig. Hehe, ikke farlig akkurat. Men i går når jeg skulle hilse på en fyr klarte jeg å søle drinken til en eller annen utover hele buksa hans! Huff, det var så sykt flaut. Vet ikke hvordan jeg klarte det, men da jeg skulle strekke ut armen var det en stykk drink i veien. Jaja, han sa det ikke hadde noe å si siden jeg var en vakker ung kvinne. Men jeg regner med han ble litt snurt alikvevel!

Hvis man skal oppsummere kvelden i går med et bilde må det bli dette energifylte bilde av meg selv. Haha, er i alle fall glad for at vi dro ut. Har ikke hatt det så gøy på lenge!

7 kommentarer

Siste innlegg