En god dag!

For en gangs skyld så har jeg en god dag i dag. Forelesningene på skolen var interessante, og jeg hadde ikke lukke-øynene-og-gjespe-problemet selv om jeg ikke fikk sove i natt. Når jeg er ferdig på skolen stikker jeg til pappa for å endelig hente paraplyen min. Den trengs virkelig i Trondheim for tiden, så jeg er glad for at jeg har fått den tilbake! Da jeg går ut fra jobben til pappa skinner plutselig sola gjennom alle skyene og jeg fikk skikkelig vårstemning. Så da var det rett på Gina Tricot for å kjøpe en shorts. Fant den perfekte shortsen. Slitt, high waste og sexy. Viser dere den og resten av det spontane kjøpet i morgen. Da jeg står og venter på bussen ringer bestevenn meg og lurer på om jeg har noen planer for kvelden. Hun ville ha meg med på en event på Britiannia Hotel med champagne og goodiebags. Siden jeg ikke kan takke nei til en mulighet for å pynte meg ble de kjedelige leseplanene mine byttet ut med high heels og champagneglass. På veien hjem leser jeg mailen min og ser at den lipsy kjolen jeg ble helt forelsket har kommet tilbake på lager igjen! Ååh, dere aner ikke hvor glad jeg ble for det! Dette må være lykke dagen min. Hehe, i alle fall nesten.

Håper ikke lykken slutter nå som jeg forteller dere om den. Satser på at i kveld blir bra og at jeg møter mange nye spennende mennesker. Forteller mer når jeg kommer hjem!

Ps: husk og stem på farfar!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg