Spanande!

Iiih, da har jeg nettopp registrert meg i Brønnøysundregisteret og kan offisielt kalle bloggen min for en business eller virksomhet (så fremt at de godtar søknaden min såklart). Ikke det at denne bloggen er en stor business eller noe. Føler jeg bruker mer tid enn det jeg får igjen for arbeidet. Men nå kan jeg i alle fall trekke fra den nykjøpte Macen min på skatten og forhåpentligvis slippe restskatt. Og så er det litt gøy å tenke på at jeg nå (eller snart) har et eget firma. Hannavaage.com is the name. Jeg måtte svare på om jeg hadde over 5 ansatte eller om jeg skulle ansette noen snart. Da måtte jeg le litt inne i meg. Men hvem vet hva som skjer i fremtiden. Akkurat nå har jeg nok med medisinstudiet, jobben på sykehjemmet og bloggen på si.

En stykk gira jente i alle fall! 😀

5 kommentarer

Siste innlegg