Et lite tips

For den nettshopping-gale-jenta jeg er, er det bestandig lurt å finne smarte løsninger slik at shoppingen blir så billig som mulig. Bestandig når jeg handler på nettet sjekker jeg om nettbutikken har en rabattkode liggende ute på nettet eller noe sånt, slik at totalsummen eventuelt kan bli redusert. Eller shopper når nettbutikken selv har et tilbub. Anyways. For alle sammen som handler en del hos nelly, anbefaler jeg å melde deg inn i members.com hvis du allerede ikke har gjort det. Her har de ofte klær og sko fra nelly til 50% av, og noen ganger høyere rabatter også. De har også rabatt på mer dyre merker, sminke og så videre. Men hittil har jeg selv bare benyttet meg av nellyrabatter. Ikke alltid jeg holder meg oppdatert da. Da jeg kjøpte glasgow-skoene for noen uker siden var det ei som fortalte meg at akkurat da hadde de skoene på members med 50 % rabatt. Da ble jeg litt oppgitt av meg selv. Haha, men ikke så mye å gjøre med det. Uansett, kan være et tips for de som liker å handle på nelly, å melde seg inn i members og sjekke hvilke rabatter de har! Akkurat nå har de 50 % på forever uniqe kjolene.

Er dere medlem av members.com?

6 kommentarer

Siste innlegg