Need your help!

Trenger litt hjelp av deres kreative hjerner! Lørdag neste uke skal jeg i bursdagsparty til Stine Marie (hun som tidligere var med i PH. Vi var gode venner når vi var mindre). Uansett, bursdagsfesten hennes er en utkledningsfest og alle sammen skal kle seg ut som en eller annen kjendis. Og det er her dere kommer inn, jeg har tenkt opp og ned på hvem jeg kan kle meg ut som, men jeg klarer ikke å finne på noe lurt. Har lyst til å kjøpe meg en parykk, så hårfarge på kjendisen spiller ingen rolle. Må nesten finne ut hvem jeg skal være, sånn at jeg får litt tid til å forbrede et kostyme. Tenkte litt på Paris Hilton, men så kom jeg på at det er kjedelig å være blond nå som jeg har muligheten til å eksprimentere litt!

Noen som har noen gode forslag?!

29 kommentarer

Siste innlegg