Paris – le deuxième jour

For akkurat en uke siden vandret jeg gatelangs i Champs-Elysées, hånd i hånd med kjæresten og små solstråler som varmet ansiktet. Ganske perfekt med andre ord. Nå derimot er jeg 50 minutter unna jobb, og stresser litt med å få lagt ut dette blogginnlegget. Hjelper ikke på at min kjære bror sitter i bakgrunnen og slenger ut mange spørsmål i hytt og pine som gjør meg ukonsentrert. Iih, stress. Uansett, en uke siden. Det var det jeg skulle fortelle om. Vi begynte dagen med sightseeing og shopping. Vi tok metroen til triumfbuen, tok en del bilder og så skulle vi prøve å finne Champs-Elysées. Haha, men vår retningssans (eller min, Daniel er faktisk ganske flink) klarte vi å gå helt feil vei, så etter ei lita stund skjønner vi at vi har gått helt feil og må gå hele veien tilbake. Haha, det blir ikke mer turist-ish enn det. 

Etter at vi hadde kommet fram til Champs-Elysées var det virkelig shopping for den store gullmedaljen. Ikke det at jeg shoppet så mye, men Daniel derimot. Hehe, morsomt å se at det ikke bare er jeg som setter pris på denne herlige aktiviteten. Jeg var fornøyd så lenge vi gikk innom Louis Vuitton. Har aldri opplevd en så stor LV-butikk. Så gjett om jeg var i veske-himmelen! Holder på å spare til en ny veske, og har allerede funnet meg noen favoritter! Daniel derimot, var mer fornøyd når vi gikk innom alle bilforetningene som lå spredt utover. Hehe, men jeg kan vel ikke klage. Han var snill og var med meg dit jeg ville, så da må vel han også få viljen sin av og til!


// Midt i Champs-Elysées!


// Ahh, LV-love ♥


// Sliten jente klar for lunsj!

Tror vi kom tilbake til hotellet i 8-9 tiden. Da var jeg så sliten i hele kroppen at jeg ikke hadde noe annet valg enn å slenge meg ned på hotellsenga og slappe av i en liten time eller to! Daniel var vel i samme tilstand som meg, så i stedet for at vi gikk ut for å spise en fancy middag, bestilte vi room service på hotellet og koste oss. Jeg har forresten aldri bestilt room sevice før, så jeg var ganske i ekstase da det banket på hotelldøren! Vi bestilte beef-burger og burgerbrødet var en eller annen form for en pannekake. Haha, det smakte faktiksk OK da, selv om det ser litt mindre apetittelig ut!

Etter room service var det å slenge på seg en kjole og dra ut for å utforske nattelivet i Paris. Kan skrive mer om det når jeg kommer hjem. Nå må jeg gjøre meg klar til å dra på jobb!

Ha en fin lørdag alle sammen!

9 kommentarer

Siste innlegg