Devil in disguise

Yo solstråler! Nå er det endelig helg. Jeg har tatt på meg min prektigste look, lokker i håret, perlecardigan og sukkersøtt smil. Men under alt dette er det en utfordrende body som bare venter på å komme frem. Med andre ord, jeg er klar for å være litt bad girl i helga! Må bare finne den rette bakgrunnsmusikken som gjør at stemningen kommer fram! Haha, jeg drømte den raseste drømmen i natt. Jeg gjorde noe som jeg vanligvis ikke ville ha gjort, men kanskje det var underbevisstheten min sin måte å fortelle at jeg burde gjøre det på. Hehe.. Her snakkes det i koder, men sånn får det nå en gang bare bli. Nå skal jeg begynne helga med å dra på 3T for å få ut litt av all denne energien jeg har, og så er det middag og kino med familien. Hehe, ikke akkurat det mest spennende. Men kanskje like så bra med tanke på mine rebelske tanker. Resten av helga skal tilbringes på sykehjemmet hvor jeg jobber, så jeg tror “the devil in disguise” blir holdt litt for seg selv. Vi får se hvordan helga utvikler seg!

God helg alle sammen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg