Nei og nei, så lærerikt!

Da var jeg kommet meg trygt hjem igjen etter en alt for lang dag. Jeg kjenner at kroppen er sliten og hodet verker litt, men det var for all del verdt det. Det å få muligheten til å lære bort noe jeg kan til andre mennesker, og at disse menneskene var interessert i å høre på, var absolutt en herlig opplevelse. Det er gøy å tenke på at jeg har lært noe til noen som de forhåpentligvis kommer til å ha nytte av senere i livet. Bare det å lære å tre på en kondom riktig, er jo svært viktig. Vet ikke om jeg skrev om det på bloggen, men vi hadde altså kondomskole hvor alle sammen fikk prøvd det å ta på en kondom på rett måte. Det er mange små ting man må huske på, som å sjekke dato på kondomen, ikke ta rett på slik at det kan komme sprekker, sette på kondomen riktig vei og så videre. Det er mye som skal huskes på for at den skal være sikker. Uansett, jeg håper i alle fall at konfirmantene fikk lært noe. Jeg har i alle fall lært kjempemasse. Har lært at det ikke er skummelt å stå å snakke foran så mange fremmede mennesker, lært det at jeg faktisk kan en del info og at det er viktig at jeg har troen på meg selv. Nei og nei, dette har vært lærerikt dere.

Hvilken erfaring har dere fra seksualundervisning?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg