Tour Eiffel

I går før vi dro hjem, dro vi til Champ de Mars for å se på Eiffeltårnet. Vi var utstyrt med godt humør, kamera med tomt minnekort og det så ut som været var på vår side. Alt lå an til å bli en perfekt tur, men det er vel ofte da at noe uventet skjer. Hehe, da vi går av metroen kjenner vi noen små regndråper i lufta og en fyr kommer bort til oss for å spørre om vi ikke ville kjøpe en overpriset og crappy paraply. Med tanke på at det lå an til litt små regn, tenkte jeg at hvorfor ikke og så gikk vi videre mot Eiffeltårnet. Jeg tror det var like før vi skulle bevege oss ned parken for å få et stilig bilde med Eiffeltårnet i bakgrunnen at himmelen åpnet seg. Jeg mener, det pøste nedover. Store, tunge, dumme regndråper. Og den lille paraplyen jeg hadde kjøpt holdt ikke lenge for å si det sånn. Haha, det var som om man tok en utendørs dusj, sto midt under en foss eller noe, og det ga heller ikke noe tegn til at det kom til å gi seg. Jeg trosset regnværet og poserte foran tårnet alikevel, men absolutt alle bildene er ødelagt av store regndråper. Just my luck. Filmet en liten, og veldig random videosnurt før regnværet satte inn. Ignorer at man får se rett inn i munnen min mens jeg puster på linsa og at jeg kniser som en nyforelska fjortis!

Okei, det ble ikke noe mer filming, men legger med de, og så vellykket bildene mine. Hehe, enjoy!


//Like utenfor hotellet. Jeg er ganske excited på dagen vi har i vente!


// Selv om Daniel hater at jeg tar bilde av han, klarer jeg av og til å fange kjekkheten hans på film. Ah, dåne! 


// Alt-for-redigert-dott-com. Hehe, men jeg liker det!


// Frøken ganske gira, like før himmelen åpna seg og regnet pøste ned!


// Daniel foran Paristårnet som han hele tiden kalte det. Haha, søting.


// Haha, en stykk regndråpe midt på Eiffeltårnet!


// Dette ble litt  bedre da, men fortsatt litt blurry her og der.

Har dere vært i Eiffeltårnet før?

14 kommentarer

Siste innlegg