à bientôt

Oh my god! I dag har alt gått i ett fra jeg bråvåknet av alarmen i morrest til jeg satt meg ned i en lille stol på flyplassen for 5 minutter siden. Jeg er så sliten at jeg tror jeg skal dø. Hehe, så galt er det vel ikke. Men jeg er utrolig kvalm og solbrillene er trygt plantet på nesen selv om det ikke akkurat er sol ute nå. Har bare gratis internett i 8 minutter til, så dette blir ikke noe langt innlegg. Liker ikke å skrive under press. Uansett, om en time sitter vi på flyet hjem til Norge. Har ikke lyst til å forlate Paris enda, men hverdagen venter vel. Har ikke hatt allverdens med tid til å blogge enda, så når jeg kommer hjem kommer det en god del innlegg om Paris. Da blir det nesten som jeg ikke har dratt tilbake til Trøndelag! Ah, kjenner det kribler i fingrene etter å bestille en ny resie as soon as possible!

Ønsk oss god tur!

8 kommentarer

Siste innlegg