In love with a dress

Hvorfor har de så mye fint på nettet når jeg absolutt burde spare pengene mine til jeg reiser til Paris på fredag. Det er akkurat som om en stemme sier inne i meg at “enn hvis du ikke finner noe i Paris, da må du ha denne kjolene på samvittigheten.” Haha, crazyness? I know. Men jeg har blitt helt betatt av denne kjolen fra Lipsy og nå får jeg den ikke ut av hodet. Tror nesten jeg må få mamma til å kjøpe den for meg når hun reiser til London neste uke. Noe som forresten er superfeigt. Jeg og vil bli med! Hvor jeg skal bruke den, det er et annet spørsmål. Men jeg er helt sikker på at jeg finner en god anledning. Farmor blir jo 85 i år og skal ha stort selskap. Det må være grunn nok i seg selv!

Hva syns dere? Burde den tilhøre klesskapet mitt?

25 kommentarer

Siste innlegg