Up and going!

De siste 10 minuttene har jeg tilbringt foran varmepumpa og sett utover fjorden mot Brandsøya. Det er så kaldt her at jeg nesten fryser til fjells som gjengen i blåfjell. Men jeg skal ikke klage, jeg liker å være på besøk hos ma grand mére, skulle bare ønske det ikke var stiv kuling utenfor vinduet mitt. I går regnet det bokstavligtalt vannrett og nå blåser det sånn at det er like før jeg må gjemme meg under et teppe å late som jeg er lita igjen og pappa passet på! Eller først må vel kanskje pappa stå opp. Haha, det er lenge siden jeg var den første som var våken i huset. Minner meg i alle fall om når jeg var lita og listet meg opp klokken 7 for å rigge meg til foran TVen for å få med meg nyeste episide av kykkelikokos! Drømmen om å komme igjennom på telefonlinjene deres knuste da en kompis kunne fortelle meg at det hele var arrangert. Hva er det fornoe tull? Stakkars alle oss håpefulle.


//Roan om sommeren. Er det ikke vakkert?


Er det ikke fint her?

12 kommentarer

Siste innlegg