memories

Hei dere! ♥ Kom nettopp inn døra etter en lang (les 4 timer) lunsj med søskenbarnet mitt. Hadde ikke sett henne siden jeg bodde i USA i fjor og hun kom på besøk. Så dere kan tenke dere vi hadde mye å prate om. Praten gikk i ett, bortsett fra de gangene vi ble distrahert av en mor med foundationhvite lepper og ei anna jente som hadde gått litt for hardt utover sølvshampooen. Hehe, men jeg dømmer ingen. Har vært der selv, og man føler seg så fin når det står på som verst. Uansett, innlegget skulle ikke handle om dumme sminkeavgjørelser, men minner fra LA-turen til Kirsti og meg.

 

Det er rart å tenke på det her med minner. Da vi snakket om oppholdet hadde vi totalt forskjellig oppfatning og minner. De som leste bloggen min på den tiden husker kanskje at vi hadde problemer på flyplassen og at flybillettene våre var kanselert. Jeg husker bare han hyggelige og blide fyren som hjalp til og kjøpte nye billetter til oss, mens Kirsti husker han som den fyren som stresset så svetten rant nedover kinnet og at han hele tiden pakken den våte skjorten ned i buksa. Haha, man skulle ikke tro at vi snakket om samme person.

Eller da vi skulle dra ut senere på kvelden sammen med to gutter jeg hadde møtt i Las Vegas to helger tidligere. Jeg pøser på med husker du da vi dro på karaoke bar i Burbank, eller da vi kom hjem og naboene klaget for at vi lagde for mye lyd. Mens det Kirsti husker best fra den kvelden er at han ene fyren drakk bøttevis med vann og konstant gikk på do for å skille det ut igjen! Haha, begynner nesten å se et lite mønster her. Kirsti legger merke til detaljer, mens jeg fokuserer på det store bilde. 

Uansett hvordan man snur og vender på det så hadde vi en utrolig koselig ferietur til Los Angeles. Vil helt klart ikke glemme alt det morsomme vi gjorde, og spesielt ikke den lange bussturen hjem til San Francisco! Lenge leve gypsy med Suzanne Vega.

Hva er deres beste minne fra i fjor?

8 kommentarer

Siste innlegg