Skokalender og nye bøker!

Da jeg kom hjem fra Stavanger i går lå det to hentelapper i postkassen min. Den ene var for en foundation fra Guerlain og den andre var et lite mysterium. Jeg skjønte ikke hva det kunne være. Ikke hadde jeg bestilt noe som jeg enda ikke hadde fått. Derfor var det litt spennende å dra på postkontoret i dag. Selv om jeg mistet litt motet da postdamen slepte etter seg en liten sekk hvor pakken min lå inne i. Haha, aldri fått en så utrolig tung pakke før. Jeg gikk og slepte den etter isen på vei hjem (må skrives at jeg også hadde kjøpt meg en tung fysiologibok og en stor pose med mat som jeg gikk rundt og bar på).

Da jeg omsider kom meg hjem var det rett på saksa for å klippe opp posen og rive opp pappen! Haha, blir som et lite barn på julaften når jeg får pakker! Jeg liker ikke å gruble på hva som er inne i pakken, for av erfaring vet jeg at man kan bli skuffet hvis man forventer seg noe og så er det noe helt annet man får! Uansett, inne i pakken lå en stor, svart bok om FASHION, en skokalender og en lapp hvor det stod: “So you can dream each day of a new amazing pair of shoes… I hope you enjoy the fashion book as I know you are amazing with clothes and your personal style”.

Da gikk det opp et lite lys for meg at dette var julegaven min fra Lotus Elise som han har mast om i flere måneder nå om at skal komme. Haha, bedre sent enn aldri. Eller hva?

Noen som har lest boken før?

9 kommentarer

Siste innlegg