Du nelly, du nelly..

De har klart å “lure” meg igjen til å gjøre et lite kjolekupp. Jeg satt der ubevisst og skulle legge til plagg til konkurransen om å vinne drømmegarderoben på 30 000 kroner. Så havner jeg over en hvit sommerkjole som jeg med en gang så for meg at jeg skulle bruke på stranda i Hawaii i sommer. Da det sto at kjolen var på salg til 199, hadde jeg ikke noe annet valg enn å klikke den hjem. Dessuten måtte jeg nesten benytte meg av at i dag er siste dag Nelly har gratis frakt. Glad mamma ikke leser bloggen min, for da hadde hun blitt oppgitt over hvor mange kjoler jeg kjøper. Haha, gi meg shoppeforbud noen?


// Kjolen er fra Nelly Trend og du kan finne den her.

Noen andre som har shoppet i det siste sånn at jeg kan få litt bedre samvittighet? hoho ♥

17 kommentarer

Siste innlegg