Tjohei

Titter bare innom bloggen for å vise at jeg lever. Så vidt i alle fall… Kom nettopp hjem fra skolen nå og er stappet full av informasjon i hodet. Men er stolt av meg selv som har vært så flink til å lese i dag. Derfor skal jeg belønne meg selv med godis og Gossip girl-titting, før jeg må planlegge hvordan resten av uka skal bli. Er så mye jeg skal rekke å gjøre før den store dagen på lørdag. Bursdagskjolen kom forresten i dag, og den passet perfekt. Synd at det er så forferdelig kaldt ute. Er ikke akkurat det beste kjoleværet! Men, lårene mine har tålt en iskald vinternatt før, så hvorfor ikke igjen.

Har dere en travel uke?

9 kommentarer
    1. Har åtte prøver på to uker nå, så ja, både denne uka og neste blir veldig travel :/ hvis du kunne skrive et innlegg om studieteknikker, så hadde du vært en knupp! Det er garantert flere enn meg som trenger noen råd:)
      Og foresten, liker bloggen din veldig godt, den skiller seg liksom så ut fra alle de andre bloggene jeg leser. Så stå på, du gjør en veldig god jobb!

    2. Den kjolen du har på deg, er så utrolig fin!
      kunne du ha gitt meg en link på hvor du kjøpte kjolen og bilde av kjolen, har så lyst på samme! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg