I don’t wanna grow old

Og med stadig påminnelser om at jeg snart er ett år eldre, er det vanskelig å lå være å tenke på det! Hehe, fikk en facebookmelding fra en fyr jeg feiret bursdagen min sammen med i Las Vegas i fjor. Og da var det tilbake til grubleriene om at nå begynner jeg å bli gammel.

Ah, Las Vegas i fjor vinter. Ingenting kan toppe det. Haha, jeg føler meg litt kynisk når jeg sier det hele tiden. Nesten som om jeg nekter at noe eventuelt kan bli bedre. Men tror heller det er sånn at jeg vet at det er så mye som skal til for å slå den helgen, at jeg er realistisk nok til å skjønne at det blir vanskelig å få til noe bedre. Ikke det at jeg klager på årets planer. Tror det kommer til å bli kjempegøy å feire bursdagen min med bestevenn som har organisert et bursdags party for meg. Hun er så god. Forresten, noen som har noen tilps til å glede seg over alderdommen? Jeg prøver på en måte å stoppe opp hele prosessen og da er det bare meg selv det går utover.

Jeg tror grunnen til at jeg er så i mot det å bli eldre er det at da er jeg et steg nærmere ansvar, rynker, en mann som jeg forhåpentligvis skal dele resten av livet med, barn, 8 til 4 jobb, bolighus, TV-kveld på fredagskveldene, lite tid til venner og alt det der. Ikke det at jeg vet om den listen jeg kom med hører til det å bli voksen, men det er i alle fall sånn jeg ser det for meg. Og jeg er ikke helt klar for det enda.


// Las Vegas i fjor. Skal gjerne være helt ærlig å innrømme at jeg savner det!

Flere enn meg som ikke vil bli eldre?

7 kommentarer
    1. Føler akkurat det samme selv!! Har bursdag om et par uker, og skulle ønske det bare var en dag jeg kunne hoppe over. Egentlig følte jeg det i fjor også, det var 21-års bursdagen min som var den beste ever, ble jo feiret i USA den også 🙂 Ikke noe kan slå det, og det er i grunn bare deprimerende…

    2. Growing old is mandatory; growing up is optional.
      Jeg vil heller ikke bli eldre 🙁 🙁 🙁 Det er bare å slutte å nevne alderen og heller bare feire? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg