Slash back unitard!

Har lekt meg litt i picnik og redigert flere bilder av dagens kuleste jumpsuit. Vet ikke helt om jeg tør å bruke den ut offentlig, men med en svart skinnjakke over skal det nok gå bra. Jeg har jo tros alt visst meg fram på bloggen, så hva er vel da så farlige med det virkelige liv. hoho. Kjenner at man må virkelig være fornøyd med kroppen sin for å gå i noe sånt. Jeg har stått og sett meg i speilet i hele dag og innsett at gipstiden begynner og vises litt mer nå enn før. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Ellers har jeg gått rundt og danset i byåsens gater mens pappas iPod har vært på ørene. Hvem visste at pappa kunne ha så mye bra musikk. Fikk i alle fall meg til å føle meg som verdens tøffeste der jeg gikk med topplua mi og solbriller på. Haha, var sikkert en vakkert syn for forbipasserende biler.

Nå skal jeg sette meg ned å redigere en liten film som jeg forhåpentligvis får lov til å publisere. Må bare forhøre meg med D først. Vil ikke at han skal bli sur på meg heller.

Hva syns dere om bildene?

13 kommentarer

Siste innlegg